Det är något med skolan som får mig att proppa i mig godis

Alltid när jag har sena veckor är det samma visa, jag äter något nyttigt till lunch, som en sallad eller något annat som man får den där "åh, jag är en så sund och nyttig människa"-känslan efter att ha ätit men som man tyvärr aldrig lyckas vara mätt på någon längre period. Väl i skolan kommer det extrema sötsuget och inte blir det bättre av att ett konsum fullt med godis är beläget precis bredvid skolan, jag blir helt enkelt tvungen att dra mig ner och köpa något sött!
Idag blev det en marabou och en stor påse lösgodis som fick stoppa mitt sötsug, suck.
Vad gör man åt detta? jag har redan testat att köpa frukt istället osv men inget tycks fungera. Min kropp verkar helt enkelt kräva onyttigheter.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Det där såg gott ut. :)

2012-03-03 @ 10:47:39
URL: http://sooq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0