Två träningspass på en dag, lite väl hurtigt eller hur?

Idag kändes det som jag var på väg att bli en såndär riktigt hurtig människa som varje dag utropar saker som "Åh vilken underbar dag, denna måste utnyttjas, inte en sekund ska jag vara stilla!" när jag för andra gången denna dag glatt skuttade till gymmet, men jag antar att denna period är ganska snabbt övergående.
Första gången jag tränade var innan skolan, väl i skolan kände jag mig inte på det där "Somna inte nu, försök hålla ögonen öppna!"-humöret som jag för det mesta brukar vara i skolan utan istället kände jag mig rastlös(jag känner mig aldrig rastlös i vanliga fall! jag är en sån där person som älskar en sysslolös tillvaro) och hade lust att springa tillbaks till gymmet för en till omgång på löpbandet, är det inte otroligt?

Kommentarer
Postat av: Anna

låter skönt att slippa tvinga sig... Keep it up

2009-03-10 @ 15:09:12
URL: http://snotra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0