Löjligt nöjd över mig själv

Just nu sitter jag och är löjligt nöjd över mig själv, detta eftersom jag lyckats bli klar med ett arbete som skulle varit klart imorgon.
Jag är en sån där person som verkligen har problem med att få skolarbeten gjorda, oftast blir det så att jag är extremt stressad i slutet av terminen då jag har hur många arbeten som helst att göra.
Därför är jag otroligt nöjd över mig själv nu när jag har lyckats bli klar med ett arbete en dag INNAN det ens skulle varit klart.
Ni som är ansvarsfulla personer som alltid gör klart era arbeten i tid(och dessutom har en almanacka där ni antecknar alla veckans händelser, inklusive oviktigheter som: fika med kompisen) och dessutom planerar det in i minsta detalj och aldrig skulle kunna drömma om att sätta igång med att plugga inför ett prov kvällen innan, ni ska veta att jag avundas er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0