Jag har blivit cocacolaberoende!

Åh, jag vet ju att jag dricker väldigt mycket cola(ofta en gång per dag), men jag trodde inte att det var så illa att jag var beroende.
Idag när jag och pojkvännen tog en välbehövlig tvåtimmars tupplur efter en lång dag så vaknar jag upp av att jag är HELT torr i halsen och gissa vad jag tänker på? jo självklart ser jag en colaflaska i mitt huvud och fantiserar om hur jag hysteriskt dricker den. Jag försöker mildra mitt colasug med vatten, men nej, det fungerar inte alls, halsen förblir lika torr!
Den skriker efter cola helt enkelt och är inte beredd att ge sig för något annat. På hemvägen köpte jag en cola och när jag drack den kände jag mig genast piggare och torrheten i halsen försvann den med.
Förstår ni vad tragiskt, jag är inte bara beroende av den sockerrika drycken utan jag får dessutom abstinensbesvär om jag är utan den, och nu har jag ju till och med börjat drömma om cola!
Någon som vet om det finns nåt effektivt sätt att bli av med beroendet på? och bara så ni är medvetna om det så är jag en sådan som har problem att bli av med beroenden, tänk bara på mitt sockerberoende som jag har fått dras med i flera år nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0