Varför är jakten på ett par snygga shorts så svår?

Under de senaste veckorna har jag börjat undra om det finns något svårare att hitta i klädväg än ett par snygga shorts. De jag söker ska helst vara ljusa jeansshorts, men efter att jag blivit alltmer desperat har jag nu tänkt att det ju faktiskt inte behöver vara just jeansshorts utan även shorts i andra material. Men inte blir det lättare att hitta något snyggt för det, alla tycks antingen sitta helt hemsk i rumpan eller helt hemsk framifrån, och är det inte det som är problemet så är det att shortsen är antingen för korta eller för långa. Något jag tycker är riktigt ocharmigt när det gäller shorts är den där hotpantsmodellen, ni vet den då man liksom ser början av rumpan, vem går runt i sånt?
Om ni vet några shorts som är snygga så är det bara att höra av sig, så länge lägger jag in några bilder på shorts jag tycker ser snygga ut på bild men ändå inte vågar beställa hem i rädsla för att de ska sitta sådär extremt ocharmigt.



Från Asos.com: Dieselshorts, 89 euro


Från Asos.com: Karen Millen, 69,95 euro


Från Nelly.com: Dr. Denim, 399 kr


Från Nelly.com: Fornarina 699 kr


Från Nelly.com: Fornarina, 1099 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0