Ge mig förmågan att kunna gå i högklackat!

Vem vill inte kunna ha förmågan att gå naturligt och snyggt i högklackade skor? själv kan jag gå normalt i kilklackar men när det kommer till vanliga klackar blir det den där "hej kom och hjälp mig"- stela gången som är allt annat än charmig, dessutom tycks jag bara bli ännu stelare när jag märker att någon tittar på mig vilket gör att jag då mest vinglar omkring. Jag vill kunna ta på mig ett par skyhöga stilettklackar till någon snygg klänning när jag går ut och se sådär snygg ut och inte behöva bekymra mig för att se ut som ett högt torn som är på väg att rasa. Och vem som helst vet ju att det inte ser särskilt snyggt ut att stelt vingla omkring i ett par klackskor, då känns det bättre att bara skita i de där snygga skorna och istället dra på sig några tråkiga mesklackar; vilket är precis vad jag gör.


Kommentarer
Postat av: cecilia

hej. jag själv tycker att det är lättare att gå i högre skor, 10-13 cm med lite platå. ett tips se till att alltid köpa stabila skor med en hård sula dom brukar va lite dyrare men dom håller längre och du får inte ont i fötterna, du kan ju prova att ta tag i klacken och i tån på skon och prova att vrida, går det är dom inget att ha. Scorett har många bra skor och riktigt snygga med, jag brukar köpa märkena Tiamo och Novita dom är riktigt bra.

Ha det bra och lycka till :).

2009-11-16 @ 23:53:45
URL: http://ceciliaelfstedt.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0