En lipplumper som håller vad den lovar

Det dröjde länge tills jag hittade en lipplumper som verkligen fungerade; de flesta blev det ingen som helst skillnad med medan andra verkligen stack i läpparna och man var säker på att läpparna skulle bli lite fylligare, men man blev besviken då man efter en kvart såg sig i spegeln och insåg att det enda man fått ut från lipplumpern var smärta.
Sedan hittade jag en produkt som heter bee stung från Pop beauty, och denna produkt är, tro det eller ej, faktiskt något som fungerar. Det bränner ganska mycket i läpparna, speciellt de första gångerna man använder den, men det är det värt för efter ca 5 minuter har läpparna blivit fylligare och antagit en snygg naturligt röd färg, och detta ser man mycket tydligt(folk i min omgivning har till och med lagt märke till att mina läppar har sett större ut). Ett litet tips är att se till så att lip plumpern inte kommer utanför läpparna, för då blir det området rött och svullet vilket inte är en charmig syn.
Denna lipplumpern är den bästa jag har testat och får 5/5 av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0