Body lotiontips!

Jag använder the body shops body lotion med mangodoft, dessa body lotions finns i alla möjliga dofter och doftar otroligt gott. Ni skulle sett hur länge jag stod i butiken för att försöka välja bland dofterna, det var inget enkelt val det.
Ska jag vara ärlig var det väl mest doften som tilltalade men själva produkten i sig är också bra; den gör huden mjuk och smidig, helt enkelt som en body lotion ska göra. Tyvärr är den ganska dyr, den ligger runt 200 om jag minns rätt, men det är det värt! 
Ett tips för att få extra lena ben är att smörja in dem rikligt med body lotion och sedan klä in dem i plastfolie, detta gör att benen tar åt sig mer av krämen och verkligen blir sådär riktigt lena.


Kommentarer
Postat av: p o u l i n e

Den har jag också, den är jättebra och doftar gudomligt ;D

2009-08-15 @ 20:14:41
URL: http://poulines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0